Sapanca’nın kurtuluşunun 105'inci yılı törenlerle kutlandı

Sapanca’nın işgalden kurtuluşunun 105'inci yılı, düzenlenen tören, yürüyüş ve etkinliklerle kutlandı. Programda çelenk sunma, halk oyunları ve kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.

Sapanca’nın kurtuluşunun 105'inci yılı törenlerle kutlandı

Sapanca’nın işgalden kurtuluşunun 105'inci yıl dönümü, düzenlenen tören ve etkinliklerle kutlandı. 

Kutlamalar, Hükümet Konağı önünde gerçekleştirilen çelenk sunma töreniyle başladı. Atatürk Anıtı’na çelenklerin sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Şehit Albay Güneri Ekici Parkı’nda devam eden programda günün anlam ve önemine ilişkin konuşmalar yapıldı, öğrenciler şiirler okudu ve halk oyunları gösterileri gerçekleştirildi. Mehteran takımı da marşlar seslendirdi.

Program kapsamında düzenlenen kortej yürüyüşü ile kutlamalar ilçe genelinde devam etti. Yürüyüşün ardından İlçe Müftüsü Yavuz Koçak tarafından dua edildi ve program Rüstempaşa Camii minaresine Türk bayrağı asılmasıyla sona erdi.

Etkinliklere ilçe protokolü, kamu kurum temsilcileri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.

  Hibya Haber Ajansı